Oscuro

Asian Bachelorette 2

Wong Fu Productions
Vistas 1 427 136
98% 73 159 747

New Limited time Merch! wongfustore.com
Watch the ORIGINAL video that started it all! esvid.net/video/vídeo-ag1IisyP1ak.html
FULL Bloopers! esvid.net/video/vídeo-MEym-iVSrPg.html
Behind the Scenes! esvid.net/video/vídeo-PJc6BEszxWk.html
Thank you to our Patreon Careholders for making this happen! Join our Patreon today! patreon.com/wongfuproductions
Featuring
Bethany Mota instagram.com/bethanynoelm | esvid.net/u-bethanymota
Brad Gage instagram.com/beauradley | esvid.net/u-bradgagecomedy
Simu Liu instagram.com/simuliu
David So instagram.com/davidsocomedy | esvid.net/u-davidsocomedy
Dominic Sandoval instagram.com/dtrix | esvid.net/u-theDOMINICshow
Hau Ma instagram.com/littleasianman
Motoki Maxted instagram.com/motokimaxted | esvid.net/u-moretoki
Ki Hong Lee instagram.com/kihonglee
Desmond Chiam instagram.com/deschiam
Joe Jitsukawa instagram.com/joejitsukawa | esvid.net/u-theuncochin
AJ Rafael instagram.com/ajrafael
Taylor Chan instagram.com/chanman325
Jun Sung Ahn instagram.com/juncurryahn | esvid.net/u-JuNCurryAhn
David Choi instagram.com/davidchoimusic | esvid.net/u-davidchoimusic
Brandon Soo Hoo instagram.com/brandonsoohoo
Bing Chen instagram.com/bingchen
Freddie Wong instagram.com/fwong | esvid.net/u-rocketjump
Marlin Ramsey Chan instagram.com/marlinramseychan | esvid.net/u-marmarchanmar
Steven Lim instagram.com/stevenkwlim | esvid.net/u-stevenkwlim
Carol Loc
Anthony Loc
Kevin Wu instagram.com/kevjumba | esvid.net/u-kevjumba
Written & Directed by Philip Wang instagram.com/wongfuphil
Assistant Director Benson Quach instagram.com/bensonq
Director of Photography Wesley Chan instagram.com/thewesleychan
Edited by Taylor Chan instagram.com/chanman325
Production Coordinator Jessica Lin instagram.com/jessicaxlin
Social Media/Wardrobe Jennifer Le instagram.com/_jdle
Camera Operator Homer Dulu & Alan Chung
Assistant Camera Deanne Cortes
2nd Assistant Camera Langdon Van
Production Sound Mixer Justin Lieu
BTS Videographer Ducky Chang
BTS Stills Celeste Huang
G&E Swing Andrew Yi & Rommel Andaya
Hair & Make-up Artist Andrea Loc
2nd Assistant Director Austin Quon
Key Production Assistant Michelle Hsieh
Special Thanks
Daniel Dae Kim
Randall Park
Eric Wang
Brian Tan
Wrapal
#AsianBachelorette2 #AsianBachelorette #BachelorInParadise
SUBSCRIBE: esvid.net/u-WongFuProductionsfeatured
PATREON: patreon.com/wongfuproductions
FACEBOOK: ‪facebook.com/wongfuproductions
INSTAGRAM OFFICIAL: ‪instagram.com/wongfupro/
TWITTER OFFICIAL: ‪twitter.com/wongfupro
STORE: ‪www.gianthugs.com/collections/wong-fu-productions
OFFICIAL WEBSITE: ‪wongfuproductions.com

Entretenimiento

Publicado el

 

19 sep 2018

the bachelorbacheloretteABCcrazy rich asianshenry goldingconstance wurandall parkdaniel dae kimgemma chandatingrose ceremonyin paradisereality showasian maleski hong leebethany motadtrixmotokiworth it

Compartir:

Compartir:

Descargar:

Cargando.....

Añadir:

Mi lista de reproducción
Ver despues
Comentarios 7 455
Laylah Johnson
Laylah Johnson Hace 4 horas
NEVER MAKE FUN OF BTS AGAIN!!!!
Jason Gill
Jason Gill Hace 5 horas
Where are indians or pakistaniss?
Athirah Zakaria
Athirah Zakaria Hace 6 horas
I saw bga😂
Marraris
Marraris Hace 14 horas
Love that Dtrix was a bachelor when he’s actually dating Beth 😂
Jesise
Jesise Hace un día
3:17 Gotta love David's face.
Lian May Tan
Lian May Tan Hace un día
Chicken rice is Malaysian
NGC1566 චᆽච
NGC1566 චᆽච Hace un día
Oh my god, LOL! "TIME FOR GRANDCHILDREN"
Jay Thao
Jay Thao Hace 2 días
Donut mess with us
Jonathan Lee
Jonathan Lee Hace 2 días
I'm waiting for this to go global so we can get Daniel Henney on this joint.
Ninja nerd
Ninja nerd Hace 4 días
YALL I ALMOST C R I E D WHEN I SAW KEV
YSG02
YSG02 Hace 4 días
Will you merry me? Yes! Time for grandchildren!
carol vazquez
carol vazquez Hace 5 días
Bts reject? Too much?!
que en
que en Hace 5 días
Holy shit! the magic MIC!
Steven Ung
Steven Ung Hace 5 días
CAMBODIA PROUD AND TRUE!!!!!!!
tinysheep
tinysheep Hace 6 días
I love the casting in this😂😂
xxes11xx
xxes11xx Hace 6 días
Too short! :D
Felicia Angelica
Felicia Angelica Hace 7 días
THE ASIAN SQUAT HAHAHA
Keylan Perales
Keylan Perales Hace 7 días
I want more
sociallyineptpotato
sociallyineptpotato Hace 7 días
I’ve watched this like 5 times and somehow I just now noticed the jab at Harvard
var ellie
var ellie Hace 8 días
KEV JUMBA OMG KEV JUMBA!!!!!!! HE'S BACK!
Lamiah casoo
Lamiah casoo Hace 8 días
I love this so much it’s like looking at my family
LovkynaPeral
LovkynaPeral Hace 8 días
Its this Comedy? Because its look like. Hello from slovakia
TuAi Le
TuAi Le Hace 8 días
Chicago, Mexico Lol
Inersteler Gang
Inersteler Gang Hace 9 días
Yes Kev Jemba
Asha James
Asha James Hace 9 días
7:02 got me and Malaysian self so proud
YouTube Official
YouTube Official Hace 9 días
We need Ryan Higa on the show
Angela Kaab Thao
Angela Kaab Thao Hace 9 días
Omg I got so excited seeing Kev Jumba!!!!! But love this series! Gave me some good laughs.
retheply
retheply Hace 9 días
BETHANY AND DTRIX ARE DATING HAHAHHAHAHHA
Jessica Wong
Jessica Wong Hace 9 días
KEVJUMBA!!!
Aiyah M
Aiyah M Hace 10 días
OMG!! No they did not get BGA on here!! I'm fangirling so hard rn... Also, I am deceased. This is literally the funniest thing I've ever watched. I literally can't breathe lol 😂 “You look like a BTS reject with discount store eyeliner” Actual effing gold!
MM PH
MM PH Hace 10 días
WONG FU GET KEV JUMBA BACK
Saudia Tate
Saudia Tate Hace 10 días
yes!!! repping Michigan! ha
shinnn
shinnn Hace 11 días
Thanks for the Singapore feature hehe
Chloe Chi
Chloe Chi Hace 11 días
When I first saw the thumbnail to this I thought it was real lol 😂
Jesselle Mata
Jesselle Mata Hace 11 días
Obviously she chose dtrix
Juhi Bhudia
Juhi Bhudia Hace 11 días
1:27 OMG ITS CHIN
Out of The Hat
Out of The Hat Hace 11 días
I seriously would love Asian Bachelor you be a thing too!
GIMBAP KIDDING ME
GIMBAP KIDDING ME Hace 11 días
OMFG WHEN THEY ASIAN SQUATTED I DIED AHDJDNKSNDJSHSHS
Danny's Vlogs
Danny's Vlogs Hace 11 días
Steven: SHE DON'T KNOW THE DIFFERENCE 😂😂😂 it's back
airenyah
airenyah Hace 11 días
i actually gasped loudly and yelped at 5:36 ... it's almost 2am. oops.
Tailor Twice
Tailor Twice Hace 11 días
So funny
J
J Hace 12 días
wtf David So is so skinny now!!! Good sht brother!
Fadiah Karim
Fadiah Karim Hace 12 días
that singapore vs malaysia thing hahahahahahhahahahahahahhahaha i dieded
Tze Yee
Tze Yee Hace 12 días
By the way, chicken rice IS from Malaysia...(sorry). Also, great video! Please make another one!
Alex
Alex Hace 12 días
I love all the asian cameos in here
Alex
Alex Hace 12 días
nobody noticed the one cameo actor at 1:36?
NatePlayz 3
NatePlayz 3 Hace 12 días
YESSSSS THE CELEB CAMEOS IN THIS!
Alpha Howler
Alpha Howler Hace 12 días
The guy from power rangers samurai is in this
addy okunoye
addy okunoye Hace 12 días
I LOVE David's character 😂😭 he's hilarious
Basiel Kiwi
Basiel Kiwi Hace 12 días
Bgaaa 🤣
Chelsey Yang
Chelsey Yang Hace 12 días
This really got to me this time lmao. I NEED MORRREEE
hot milk wood
hot milk wood Hace 13 días
is that stephen from Buzzfeed LMAO
sakamuras s
sakamuras s Hace 13 días
damn, that david choi dude is short... like you want to pet him or something
Janet Thekkedath
Janet Thekkedath Hace 13 días
Cant wait for. The one with kev jumba !!
ringpop103
ringpop103 Hace 13 días
South Asians are Asian too 😭
Nirdishtha Sapkota
Nirdishtha Sapkota Hace 13 días
"Guys we didn't bring any chairs"
Mia Zhao
Mia Zhao Hace 13 días
That first blooper was...omg lol
Marian Gallardo
Marian Gallardo Hace 14 días
at 6:49 HE SOUNDS LIKE ZUKO
xxxxSOSEXYxxxx
xxxxSOSEXYxxxx Hace 14 días
Make KevJumba HAPPEN!
Enya Nuth
Enya Nuth Hace 14 días
#BgA
Theo Khamphoomee
Theo Khamphoomee Hace 15 días
Some dad: the most important part of marriage is Stephanie:love I know- Me:money Dad:money
Maleia Tremblay
Maleia Tremblay Hace 15 días
If y’all can get ytf together that’d be great
Olivia McCullough
Olivia McCullough Hace 15 días
did any of yall realize that they guy that comes first is always the winner in the end???
max ximum
max ximum Hace 15 días
I love naruto🤗🤗😊😊
dont say army on a unrelated video._.
A Bts reject I am dead lmao
David Crocker
David Crocker Hace 15 días
She looks like Brooklyn Chase...
Danielle
Danielle Hace 16 días
You should get ryan higa here too
Rita Monstvilaitė
Rita Monstvilaitė Hace 16 días
9:20 I literally can not xdddddd
Gisele Nguyen
Gisele Nguyen Hace 16 días
BGA AHAHA WHY DIDNT RYAN COME ON THE SHOW😂😂
Cool Girl
Cool Girl Hace 16 días
Omg they hv the dad from fresh off the boattttt!!! How come that was only in the bloopers, how did hE not make the cut :(
ZAYM
ZAYM Hace 16 días
David with the pipes!
Raksmey Firefly
Raksmey Firefly Hace 16 días
please bring henry golding next time .. pretty please ..
DashingDarling
DashingDarling Hace 17 días
By far the funniest video.
AR JAY
AR JAY Hace 17 días
Why is D-trix here?
KindaKatt
KindaKatt Hace 17 días
Bring Timothy DeLaGhetto on!!
KindaKatt
KindaKatt Hace 17 días
LMFAO DAVID
Rachel Laughlin
Rachel Laughlin Hace 17 días
I love this!
Kailey Quintos
Kailey Quintos Hace 17 días
2:46 LMAO IS THE BACHELORETTE WORTH IT
MegaCheapVillain
MegaCheapVillain Hace 18 días
I loved the Freddie cameo
best trailers yeah
best trailers yeah Hace 18 días
Wait a second are they.......asian
Noelle G
Noelle G Hace 18 días
Can YTF be in the next one........ yes THAT ytf
Ashhmel
Ashhmel Hace 19 días
WHAT THERE'S STEVEN
Aly b
Aly b Hace 19 días
How can I be in the bachelor? 😂
basaesse
basaesse Hace 20 días
I LOVE IT❤️ I can’t wait for KevJumba 😍
Sierra Nicole
Sierra Nicole Hace 20 días
so ur telling me beth didn’t pick dom???? aight
Sierra Nicole
Sierra Nicole Hace 20 días
BRING JOJI AND RICH BRIAN
Caryl Jannie Lazo
Caryl Jannie Lazo Hace 20 días
Filipinos love karaoke. Every fiesta, event or party has singing in it. So the fact that the Filipino contestant pulled a magic mic out just made me love this video more.
Indra Sai
Indra Sai Hace 20 días
D-Trix stole the show :)
Anna Kim
Anna Kim Hace 20 días
IT’S JUNG FROM KIMS CONVENIENCE
Danni Wills
Danni Wills Hace 21 un día
when her irl boyfriend pass then suddenly Cin O'Kelly from Hawaii Five-O shows up 1:32
Aen Kat
Aen Kat Hace 21 un día
8:38-8:54 Killed me.
Lyra The Anime Weaboo
Lyra The Anime Weaboo Hace 21 un día
'Time for grandchildren!"
spacenudel
spacenudel Hace 21 un día
Hahahaaa Kevin at the end lol
キムジャスティン
キムジャスティン Hace 21 un día
Steven....and AJ Raphael....David choi....kev......
sweetplum
sweetplum Hace 21 un día
KEVJUMBA NEXT SEASON PLEASE
Kawaii Chan Hearts
Kawaii Chan Hearts Hace 21 un día
Omg Steven Lim!!!! Where’s Evan Gong at!!❤️❤️❤️
Abbigail Thorng
Abbigail Thorng Hace 21 un día
Cambodians and their donuts smh
Rumaysha Momen
Rumaysha Momen Hace 21 un día
1:29 I swear that's a dude from Hawaii Five 0
Marinette
Marinette Hace 21 un día
Omg motoki
Skylerayne
Skylerayne Hace 21 un día
This is so damn funny.
A continuación
Asian Bachelorette
Hace un año
What is a Yappie?
Hace 5 meses
She said YES!
Hace 27 días
Yellow Fever 2
Hace 2 años
Untouchable
Hace 2 años
In Between
Hace un año
Dating in the Wild
Hace 11 meses
After Us
Hace 4 años
Hugger
Hace 6 años