Oscuro

Don’t Put Your Finger There! Fails of the Week | FailArmy

FailArmy
Suscribirse
Vistas 1 731 567
97% 16 898 418

Happy #FailFriday​ everyone! Now get YOUR finger off that mouse and enjoy another excellent week of our favorite fails. And tell us about some stunning fails of your own from this past week in the comments section.
►►► SUBMIT YOUR VIDEOS! bit.ly/fasubmit
SUBSCRIBE! bit.ly/fasubscribe
FailArmy Merch Store • fail.army/2YU6Ax0
▼ FOLLOW US FOR MORE FAILS!
➤ Facebook ➝ bit.ly/FAILfacebook
➤ Instagram ➝ bit.ly/FAILinstagram
➤ Snapchat ➝ bit.ly/FAILsnapchat
➤ TikTok ➝ www.tiktok.com/@failarmy
➤ Twitter ➝ bit.ly/FALtwitter
Check out FailArmy U!!! • bit.ly/failu
#failarmy #funny #fails #compilations
We've got friends in high places! Give them a watch:
People Are Awesome - esvid.net/u-peopleareawesome
The Pet Collective - esvid.net/u-thepetcollective
This is Happening - esvid.net/u-ThisisHappening
FailArmy is the world’s number one source for epic fail videos and hilarious compilations. We’re powered by fan submissions and feedback from all around the world, with over 30 million fans across digital platforms!
To license any of the videos shown on FailArmy, please visit Jukin Media at bit.ly/jukinlicense.

Entretenimiento

Publicado el

 

16 abr 2021

Compartir:

Compartir:

Descargar:

Cargando.....

Añadir:

Mi lista de reproducción
Ver despues
Comentarios 100
E†han1994
E†han1994 Hace 20 días
6:11 Aw, that is so sweet! ^__^
Mr.x sunglasses guy
Mr.x sunglasses guy Hace 15 días
@Hansa Park Fan - EP Fan it's not bad it's CUTE😍
Mr.x sunglasses guy
Mr.x sunglasses guy Hace 15 días
@Pi Ta i think he is
Black Swan
Black Swan Hace 15 días
@Monkey _420 im still waiting for an answer on how it’s gay...
Hansa Park Fan - EP Fan
@Monkey _420 What should be bad about it?
D.M RyuuCchi
D.M RyuuCchi Hace 17 días
yep, i think its not a 'fail moment' but more suitable with 'heart melting' moment
cheekyoziechick
cheekyoziechick Hace 2 horas
Aww poor fish got out of the water from the croc..and was still taken.
Dan Pealing
Dan Pealing Hace un día
Ahhhh man I got road rage just watching those two trucks blocking the road
RAJESHWARI R
RAJESHWARI R Hace un día
Nice
다이아몬드
다이아몬드 Hace 2 días
ㅋㅋㅋ
KRISHNA PRIYA
KRISHNA PRIYA Hace 3 días
Omg
René Didden
René Didden Hace 3 días
4:56 is that ThatDudeInBlue?
preethi b
preethi b Hace 3 días
Nice
kishore sagar
kishore sagar Hace 3 días
Wow
Rajya rekha
Rajya rekha Hace 3 días
OMG
Somendra Suryvanshi
Somendra Suryvanshi Hace 3 días
Nice:)
Shafiq Chack
Shafiq Chack Hace 3 días
Sweet 👍
Space Lemur
Space Lemur Hace 3 días
What's the difference between stupidly driving your pickup in deep water and stupidly riding your horse in? Ha. Y'all know already which one gets out on its own.
keerthana keerthana
keerthana keerthana Hace 3 días
Super nice
Prakash N
Prakash N Hace 4 días
Super 😂
Aban Ahmed
Aban Ahmed Hace 4 días
Kola
Onlyon Some
Onlyon Some Hace 4 días
Nice
Kiningbou Daimai
Kiningbou Daimai Hace 4 días
That is something good
Muthu Lakshmi
Muthu Lakshmi Hace 5 días
Nice
Priyanka Sebastin
Priyanka Sebastin Hace 5 días
😂😂
Priyanka Sebastin
Priyanka Sebastin Hace 5 días
Most funny
Relax With Nature
Relax With Nature Hace 5 días
🤣
Hotngam Moita
Hotngam Moita Hace 5 días
Aough😂😂
Kinjal Dixit
Kinjal Dixit Hace 6 días
somehow laughing at people who are outdoors trying new stuff is not for me. in fact it is so much not for me that i would stop being friends with people who do laugh at such things.
Thom Hagan
Thom Hagan Hace 6 días
Fuck you with the ads at the end. Gets me everytime haha. thumbs down.
WhiteLoudd
WhiteLoudd Hace 8 días
They did Cody dirty
Bjerki Frfr
Bjerki Frfr Hace 9 días
0:45 russian "Niva" just fly without not noticing ;D
Justan American
Justan American Hace 10 días
@2:30 I will never understand why people laugh when someone falls. Do some people LIKE to see others hurt? It has puzzled me all my life
Dirtbike Dom
Dirtbike Dom Hace 10 días
5:06 Dis foo trippin
Alexen Kavalam
Alexen Kavalam Hace 11 días
Americans are lit.
HairlessCat 645
HairlessCat 645 Hace 11 días
Why the hell would you just sit there while a gator gets that close? Idiot
Bandit Darville
Bandit Darville Hace 11 días
The dude with the golfclub, i'm crying xD
MthStyle
MthStyle Hace 11 días
4:55 FUCKING HELL
Josefine vom Berg
Josefine vom Berg Hace 12 días
The first: Oh noooo, hahahaha....:O)))
Classic80sStuff
Classic80sStuff Hace 12 días
My uncle is friends with Corey and his family (1:06) I asked him what happened after the cameras went off if Corey was angry. The fall injured his knee and twisted his ankle, so yeah he was pretty pissed! He told his girlfriend she was awful for being involved with such a "prank". It is hard to believe that so called "loved ones" would do something to cause such pain for him. One last thing is that he will never play who can kick the bucket the furthest anymore. He used to be amazing at it but after this incident his skill dropped severely. You could tell that he was afraid to give his full power to the bucket for fear it may be boobie trapped. It is something he has tried and tried to get over but can't seem to shake it. So not only did Corey get a bad knee injury and a twisted ankle but they also took away his favorite thing in life. It is a very sad story.
Ramjan Akram Judge
Ramjan Akram Judge Hace 12 días
1:18 it’s that kody warf from 60 days in? Couse that’s kinda looks like him...
Jon Adams
Jon Adams Hace 12 días
The garbage lid smacking the guy taking out the trash was hilarious
Gazmus
Gazmus Hace 12 días
Why dont americans put their electric in the ground like we do in england? trees cant get to it underground
Jam Sponge
Jam Sponge Hace 12 días
7.24 you ain't eating my fish.
yuoop noke
yuoop noke Hace 13 días
That fish really tried to evolve to get away from that alligator/crocodile
Nandar S
Nandar S Hace 13 días
6:18 that kid was so ANNOYING! 😡😡😡
Josh H
Josh H Hace 14 días
That little girl was adorable...
B Jean A
B Jean A Hace 14 días
That kick the bucket prank was messed up. That dude could have broken his foot or leg doing that. Those people are assholes who set that up.
peter H
peter H Hace 14 días
Haha shorts wrapped around the bike haha🤣😂
Jayxe
Jayxe Hace 14 días
If this video followed the theme of the title, it would be a grand total of 12 seconds. Why the hell do you guys title it the way you do, fail army?
seiom jvony
seiom jvony Hace 14 días
5:40 справа обогнать и что-то придумать, чтоб не хамили
Tactical Guy
Tactical Guy Hace 14 días
Hat noch jemand eine Werbung über Rasierer bekommen? Lange nicht so gelacht 😂
Jacob Opstad
Jacob Opstad Hace 14 días
I'd like to know if those two trucks were doing the speed limit, cuz if they were, you have nothing to complain about.
TOP FAILS Videos
TOP FAILS Videos Hace 15 días
😂
R.B. P.
R.B. P. Hace 15 días
Bike penetration
MrKery 2
MrKery 2 Hace 15 días
O LACRE MANA !!!!!!!!!!!!!!!!!! LACROU !!!!!!!!!!!!!
hoiy vinosa
hoiy vinosa Hace 15 días
That part when someone "perfect timing" it sounded like ranboo-
Aspen Frost
Aspen Frost Hace 7 días
why was it perfect timing?
kayla champion
kayla champion Hace 15 días
The little girl saying she wants to cuddle is so innocent
BOOMBABY 2020
BOOMBABY 2020 Hace 15 días
epic bike wedgie
Ralph L
Ralph L Hace 15 días
Sorry, but I have to count that little girl wanting a cuddle as a win...
Evan Blake
Evan Blake Hace 15 días
The two big trucks side by side were just assholes, that's not exactly a fail. Closest thing would be a failure of humanity.
Luzius S.
Luzius S. Hace 15 días
Hahahaha
sadhika satheesh
sadhika satheesh Hace 16 días
🤣
Chris H
Chris H Hace 16 días
what were you scared for, it's just a gator
3.0 Colorado
3.0 Colorado Hace 16 días
The guy that got trampled by the horse in the river is only funny to people that know nothing about horses....
Alejandro Z
Alejandro Z Hace 16 días
From personal experience, the guy who fell twisting his ankle was the worst thing ever.
Jason Lehne
Jason Lehne Hace 16 días
0:24 legit thought that was a duck and not a woman laughing...
Garafim Semaris
Garafim Semaris Hace 16 días
5:40 справа обогнать и что-то придумать, чтоб не хамили
Fernando Machado
Fernando Machado Hace 16 días
Quando contam uma piada sem graça: 1:15
Joey Bixby
Joey Bixby Hace 16 días
that gator took chubs hand
Angelo Moncada
Angelo Moncada Hace 16 días
Those dudes on the ice just proved without a doubt that Jack definitely could not have climbed up there with Rose
Space Lemur
Space Lemur Hace 3 días
@Maria Larsson It's all about bouyancy. A door will not keep two persons out of the water.
Space Lemur
Space Lemur Hace 3 días
I didn't see dudes. I saw fools.
Maria Larsson
Maria Larsson Hace 15 días
Ice is slippery, doors are not
Angelo Moncada
Angelo Moncada Hace 16 días
There was nowhere that tree could have fallen that would have ended well
Teagan B.
Teagan B. Hace 16 días
4:00 DID WE JUST WATCH SOMEONE FUCKING DIE MY GUY????
Ethun Hunt
Ethun Hunt Hace 16 días
Thank you 😊 I just found ur channel and u just made my day by the grace of god 😃
Rock girl
Rock girl Hace 16 días
First dude pulls his hamstring Camera girl: you’re so fantastic, you just make my life
hoiy vinosa
hoiy vinosa Hace 15 días
That fish really tried to evolve to get away from that alligator/crocodile
timmy mfturner
timmy mfturner Hace 16 días
5:12 I know they're trying to take away guns rn, but I think they should make grenade launchers legal just for this reason!
JJ Mick
JJ Mick Hace 16 días
oh that poor bastard on the bike...crashed out in front of the ladies, lost his britches and got dog sniffed....LOL
Masud Alom
Masud Alom Hace 16 días
Bruh the first one 🤣🤣🤣
Иван Замути
Иван Замути Hace 16 días
И смех и грех
Travell and amazing videos
Funny moments 😃😃😃 ---SMK🥰🚴🚴🚴
Am.
Am. Hace 17 días
0:20 How can you finish like that with such a small jump... ?! How ? Lmao
Ross Teede
Ross Teede Hace 17 días
@1:06. If all all else fails plant it big time and go further in - what could possibly go wrong?
Akshath the beatbox Rockstar
bruh I LIKE THIS
TOS UnderGround
TOS UnderGround Hace 17 días
7:04 how titanic should have ended
Kari FC
Kari FC Hace 17 días
Bruh the first clip LMFAO 1:44 LMAO
Kahsimiah
Kahsimiah Hace 17 días
0:21 I bet he could have crashed as beautiful as this with a normal bike, instead of an e-bike. Not everything needs batteries.
Jalbiin Dolcheey
Jalbiin Dolcheey Hace 17 días
Don't go around kicking buckets or you you may end up kicking the bucket.
Alden Crabb
Alden Crabb Hace 17 días
That fish running away on land from that alligator was amazing natural wildlife filmography! The woman should submit her work to National Geographic, they would give her a job in the field for sure!
Kathy Childress
Kathy Childress Hace 17 días
The person fishing in gator territory is a jerk for being surprised
Mr. Carter
Mr. Carter Hace 17 días
Bruh I was dead on the intro 😂
Jon Chaney
Jon Chaney Hace 17 días
Ewww I hate this
sehhi vooty
sehhi vooty Hace 17 días
Oh there we are at 2:20 😂 Me laughing my ass off at my hubby falling
bella babe
bella babe Hace 16 días
Lol is rly you?
Siebenstein 56
Siebenstein 56 Hace 17 días
hype shit happens ;)
tako cat
tako cat Hace 17 días
The second video how can you fail and straight up just explode so hard in such a small ramp? 🤔
tako cat
tako cat Hace 15 días
@Stefanie Clarkson I guess he panicked lol but still don't let him go downhill he could literally die !!! 🧐😹
Stefanie Clarkson
Stefanie Clarkson Hace 15 días
We think he pushed the throttle on the Ebike and it just took off - that’s our best guess haha I was the camera girl haha
DR Grandreefer
DR Grandreefer Hace 17 días
Is the chick at 6:35 Upsahl. The new artist from Arizona?
Trump 2024
Trump 2024 Hace 17 días
ngl, I totally forgot this channel existed.
Auspishos Skverill
Auspishos Skverill Hace 17 días
Guy: Alexa, how much snow we'd get today? Alexa: google that yourself you lazy bastard.
seiom jvony
seiom jvony Hace 14 días
That fish was willing to go on land to save himself.
Napoléon I Bonaparte
Napoléon I Bonaparte Hace 17 días
That fish was willing to go on land to save himself.
john smith
john smith Hace 18 días
The two trucks driving side by side should be reported to the cops and be charged with obstructing the road. It's a traffic offense.
Pop Culture Vegan
Pop Culture Vegan Hace 18 días
This was a premium video
Steven Thompson
Steven Thompson Hace 18 días
"try backing out" lol
Vidhi Vishwakarma
Vidhi Vishwakarma Hace 18 días
He threw his golf club!!!!!!!
steve austin
steve austin Hace 18 días
just how can that cuddle be a fail
Vic Paramedic
Vic Paramedic Hace 18 días
Love this channel, but please stop showing stupid parents pranking their kids!
Siguiente
Life Update
11:46
Vistas 601 061
DaBaby SHUTS DOWN COOLKICKS!
16:47
Funny Moment #44
10:10
Vistas 3 300 000