Oscuro

Hunter x Hunter 1x1 REACTION!!

Imon_Snow
Suscribirse
Vistas 42 910
98% 2 426 30

Check out our Merch: esvid.net/u-redirect?q=https%3A%2F%2Fteespring.com%2Fstores%2Fimon-snow-merch%3Faid%3Dmarketplace&redir_token=bGxe_9oBjb0aKZPQwmn4jdzIWWh8MTUzMjU1ODExMkAxNTMyNDcxNzEy&v=lV3QpJ49ztI&event=video_description
Please Support our channel through Patreon!
www.patreon.com/imonsnow
You can Now send us stuff! P.O. Box 13334, Portland, Oregon 97213
Our Social Media
Imon_snow - Instagram/Twitter
twitter.com/imon_Snow
instagram.com/imon_snow/
Snapchat - Setarehgrl
Abi - Instagram
instagram.com/abi_corinne/
Our Editor Eric - TheNerdchronic (all Social media outlets)
esvid.net/show-UCK6f4xzA4Fi-ERHLWcjfyrA
Stephen - ESvid
esvid.net/show-UCwy7kf9KLOgjXnLZY_oALoQ

Erica_Geneva - Instagram
instagram.com/erica_geneva/

Michelle - Instagram
instagram.com/mich._.m/

Entretenimiento

Publicado el

 

21 ene 2019

reactiongroupreactionreviewdiscussiongirlsreacthxh1x1hunterxhunteranime

Compartir:

Compartir:

Descargar:

Cargando.....

Añadir:

Mi lista de reproducción
Ver despues
Comentarios 677
Kantean Nightmare
Kantean Nightmare Hace 19 horas
A good fight between men can make good friends. 😆
sarah
sarah Hace 7 días
8:14 BLONDE SASUKE.
Symon Lee
Symon Lee Hace un mes
Abi: "She likes people dying, people being deceived in the most heart-wrenching devastating way! That's her style...." Imon: "Or like really perverted...." Abi: "Or like volleyball high-schoolers....lol" Imon: "Volleyball~ Just Cute Boys!!
Bussy bald like caillou
*Shows hisoka* “I’m worried about this guy” Aren’t we all.
Akuma Daku
Akuma Daku Hace 2 meses
I cant believe they haven't seen this
im'a specialist
im'a specialist Hace 2 meses
Why you dont have this hunter x hunter reaction on your playlist...
Jotaro Dolphins
Jotaro Dolphins Hace 2 meses
Yep family friendly till the chimera ant arc.........
Daniel Jon
Daniel Jon Hace 3 meses
Y’all in for a ride of one of the greatest anime ever
Shakalks Gamer
Shakalks Gamer Hace 4 meses
Finally huh?
Cruv - Games And Edits
Nice guys i know all of this ive watched hxh all of it all the 250 eps and rewatched it twice
Black Torch
Black Torch Hace 4 meses
"Obviously it's not dark." *Togashi laughing like a maniac in the background* One Advise: Just like in JoJo's...don't try to predict stuff. you will fail :P
Black Torch
Black Torch Hace 4 meses
"He has this stick wand thing" - Thats a fishing Rod :P
Black Torch
Black Torch Hace 4 meses
"It's Magic" ...no...there is no magic in this whatsoever :)
Fubuki Akira
Fubuki Akira Hace 4 meses
love you already The white hair boy is my favorite
Latinofire202
Latinofire202 Hace 4 meses
So, I just finished watching all of HunterxHunter in like 2 weeks or so.....now I get to watch reactions. It was pretty good. Hate how the end really seems rushed though.
Řôběřť ť
Řôběřť ť Hace 5 meses
Oh god oh fuck everyoone is watching hxh now
Jaime Ruiz
Jaime Ruiz Hace 5 meses
“This is a shounen so he’s always going to be okay” Ohh right in the kokoro
christian cosimano
christian cosimano Hace 5 meses
Love the hair in this one y'all. Poof's for the win lol. I used to rock a man puff. I cut my off for someone else to use
Necrobadger
Necrobadger Hace 5 meses
I mean, it's true. I've broken someone's jaw and been best friends within the same 4 days...
Michelle Matsuoka
Michelle Matsuoka Hace 5 meses
13:47 AHAHAHAHAHAHAH ok, i loved your predictions and reaction to this first episode so i guess i will subscribe and follow through. this is one of my childhood shows along with naruto and let me tell you it is AMAZING, you will love Killua and Kurapika!
Bob Joe
Bob Joe Hace 6 meses
MUAHHAHAHAHAHAHAHAHA
MEGA KING
MEGA KING Hace 6 meses
"umm this is like shounen... so he is always gonna be OK" haha that made me happy
SK Malugor
SK Malugor Hace 6 meses
"Gon is such a sweet kid" MonkaS
antfr1993
antfr1993 Hace 6 meses
Did you know there was a 90s version of this anime? Btw.... this is a good anime lol
Alessandro Mariani
Alessandro Mariani Hace 6 meses
Your hair style are the same of an hunter .. girl chef hunter :P And ... yuyu is a different anime, is rly hard to say that they have the same writer.
Arki 00
Arki 00 Hace 6 meses
YYYYYYEEEEEEESSSSSSS FINALLY HXH !!!!!!!!!!
RageFire
RageFire Hace 6 meses
nice
Daniel Guadarrama
Daniel Guadarrama Hace 6 meses
Nice break down of your first reaction Then wow you guys are funny
valdris86
valdris86 Hace 6 meses
"obviously it's not dark"......
xuridun
xuridun Hace 6 meses
STICK WAND THING HAPPY GO LUCKY NOT DARK LIKE ATTACK ON TITAN this is fun
Jikook&vmin_ Multi-stans
I love you guy reactions and i hope you react to yyh the dubbed version soon.
Fluffy Jackie
Fluffy Jackie Hace 6 meses
Btw: The best anime ever is Boku no Hero Academia.
Fluffy Jackie
Fluffy Jackie Hace 6 meses
Please watch D. Gray Man too
Potato13760
Potato13760 Hace 6 meses
Holy shit guys wait till the later arcs ;)
Anzeo Jackson
Anzeo Jackson Hace 6 meses
❤💜
hamadeh anime
hamadeh anime Hace 6 meses
Not going to be dark hisoka laugh's
Vageesh Gaur
Vageesh Gaur Hace 6 meses
cant read those subs..too small...thats why dubs are better for a reaction video
Ricky
Ricky Hace 6 meses
WTF Yesssss
Nanakami san
Nanakami san Hace 6 meses
This girl knows about The Lord of the Rings and Naruto, and look like is a fan of both , will you marry me please?
Ignacio Díaz Langenbach
YES!! I was waiting for this.
Derill Troy Tacang
Derill Troy Tacang Hace 6 meses
Yoyohakusho bla bla... Have the same author as HxH. THIS IS ANIME, MANGA, STORY EVER. if Anime version just have good director and good budget.
Isaac Deans
Isaac Deans Hace 6 meses
12:03 hmph
Jair review
Jair review Hace 6 meses
Finally H x H thanks ... plss
AngeLoveR Anime
AngeLoveR Anime Hace 6 meses
I subscribed just because you guys are watching and reacting to this anime... please watch it to the end and don't disappoint me. :)
Quaylan
Quaylan Hace 6 meses
Them: I think its gonna' be happy ... It's a shonen so he will always be okay. *Laughs evilly*
Kaz
Kaz Hace 6 meses
I would suggest that you react to this in at least 2-3 eps per video as this will be a loooong ride and it's quite a slow burn at the beginning ^_^ but it'll be an amazing ride, especially in the future arcs! ^_^ and nope, this is NOT a dark anime. Nope. Not in a long shot. Nope. This is for kids. ;) hehe PS: You will definitely love Killua, especially in the last arcs T_T
dbuckets
dbuckets Hace 6 meses
YOOOOOO ITS TIME
Optigisa
Optigisa Hace 6 meses
One of the most light hearted, family friendly Anime of all time Enjoy 😄
-Ice Tea-
-Ice Tea- Hace 6 meses
Damn i can't wait for Killua to show up
Kaibeast 5544
Kaibeast 5544 Hace 6 meses
"Obviously it's it gonna be dark" 😏
Zaturn Nep
Zaturn Nep Hace 6 meses
Wow, why wait for TFS, when there are other people doing HXH reactions, especially cute reactors. Going to stick around and listen :)
lynx
lynx Hace 6 meses
I can already feel that you're both going to adore killua, LOL. I loved this first reaction, do be sure to follow through with the series! The first arc is great in its own right, but it only gets better from there.
Eric Garcia
Eric Garcia Hace 6 meses
Damn hunter x hunter 😍
Mohamad Qudah
Mohamad Qudah Hace 6 meses
Hope you dont mind me asking but when is the next reaction for hunter coming? I am sorry caus ei just LOVE your reactions and hunter is my favorite of all time
Sam Gorge
Sam Gorge Hace 6 meses
Need more episodes nowwww!!!
Average Walkthrougher
Please do more Hunter x Hunter
Hunter Association
Hunter Association Hace 6 meses
Togashi the best mangaka make yuyu hakusho in 1992 and hunter x hunter in 1998 and level E in 1996
Darryl Ferguson
Darryl Ferguson Hace 6 meses
Can't wait for them to see Hisoka. Also if you guys haven't done it already, please react to Grand blue and Dororo
Scorchwad
Scorchwad Hace 6 meses
Yall ain’t ready for this
Screcy
Screcy Hace 6 meses
Will u post 2 a week?
Steady Chilling
Steady Chilling Hace 6 meses
No wonder in Promised, Ray didn’t hype you two up smdh
Stephan Ginther
Stephan Ginther Hace 6 meses
A couple years ago, a study was done on breakups. The study said that women typically have a larger reaction to them, but then actually get over it relatively fast. Where as men don't react as much outwardly but actually take a LOT longer to get over it.
Son Goku
Son Goku Hace 6 meses
yuyu hakusho and HxH were both created by Togashi, which is why its reminding you so much of it.
T-Bone
T-Bone Hace 6 meses
Guys this is THE BEST Shonen in my opinion. The only thing that can even compare is full metal alchemist. But stick around and you will NOT regret it. I am so glad that my fav reactors are watching my favorite show
giorno buon
giorno buon Hace 6 meses
Omg, now the long journey begins.....
g56rbWwTPpDpm4F6
g56rbWwTPpDpm4F6 Hace 6 meses
id let imon murder me
UserBry
UserBry Hace 6 meses
U 2 are cute and entertaining. Keep em coming :D
Whackashit
Whackashit Hace 6 meses
THIS IS IT CHIEF.
Rubens Formiga
Rubens Formiga Hace 6 meses
Eu esperei tanto para ver vocês vendo Hunter x Hunter
Adrian Dickson
Adrian Dickson Hace 6 meses
You guys should watch Steven Universe!
Ralph
Ralph Hace 6 meses
Yepp oftentimes guys become friends after fighting. That's why it's sometimes better to duke it out, get everything out and move on. The issue is when people go overboard with the violence, but an agreed upon fight by equals can be needed to stop bickering sometimes, that's how it worked sometimes at my school anyway at least with the boys, though on one occasion two girls went ham and started fighting on the schoolyard, incidentally both were morbidly obese and tore off each other clothes so it was quite the happening... Anyway...
Jevan Dice
Jevan Dice Hace 6 meses
great reaction hope you two upload often this series will take forever other wise
Shaydey
Shaydey Hace 6 meses
"happy-go-lucky" "obviously not dark" "you're not gonna cry" hahahahahaha, you're in for a treat
Jevan Dice
Jevan Dice Hace 6 meses
"alright ninja" lmao
tretet sawerf
tretet sawerf Hace 6 meses
Cuándo vean GINTAMA y se OSGARMEEN las seguiré
Jesus Ruiz
Jesus Ruiz Hace 6 meses
Seven Deadly sins is better
Jesus Ruiz
Jesus Ruiz Hace 6 meses
Giorno GioStar ?
Giorno GioStar
Giorno GioStar Hace 6 meses
OHOHOHOHOHOHOHHOOAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAAAAAAAAAAA!!! ...sorry. Pero nel.
Valerie Romero
Valerie Romero Hace 6 meses
You guys should react to one piece too
Mohamad Qudah
Mohamad Qudah Hace 6 meses
THANK YOU THANK YOU THANK YOU for reacting to hunterxhunter please do keep it up . so looking forward for your reactions to it.
Anthony Overton
Anthony Overton Hace 6 meses
Like any great anime, it will have that OH SHIT moment. It's a slow burn but it's one of my top three all time
MXD95
MXD95 Hace 6 meses
THIS ANIME GETS HELLA DARK LATER ON SO YEAH WARNING LOL
Walid Adnane
Walid Adnane Hace 6 meses
You're in for a treat girls !! enjoy it !!
Michael Sturzenegger
Finally!!!! :D Thx!!!!
A continuación
Never Before Seen
6:30
Vistas 687 405
CARTER'S HOUSE IS HAUNTED
19:26