Oscuro

Jamie Foxx Showed Diddy How To Party On A Budget

The Late Show with Stephen Colbert
Vistas 2 884 992
97% 29 703 641

After attending Diddy's million-dollar party, he showed the rap mogul that a party could thrown on a budget.
Subscribe To "The Late Show" Channel HERE: bit.ly/ColbertESvid
For more content from "The Late Show with Stephen Colbert", click HERE: bit.ly/1AKISnR
Watch full episodes of "The Late Show" HERE: bit.ly/1Puei40
Like "The Late Show" on Facebook HERE: on.fb.me/1df139Y
Follow "The Late Show" on Twitter HERE: bit.ly/1dMzZzG
Follow "The Late Show" on Google+ HERE: bit.ly/1JlGgzw
Follow "The Late Show" on Instagram HERE: bit.ly/29wfREj
Follow "The Late Show" on Tumblr HERE: bit.ly/29DVvtR
Watch The Late Show with Stephen Colbert weeknights at 11:35 PM ET/10:35 PM CT. Only on CBS.
Get the CBS app for iPhone & iPad! Click HERE: bit.ly/12rLxge
Get new episodes of shows you love across devices the next day, stream live TV, and watch full seasons of CBS fan favorites anytime, anywhere with CBS All Access. Try it free! bit.ly/1OQA29B
---
The Late Show with Stephen Colbert is the premier late night talk show on CBS, airing at 11:35pm EST, streaming online via CBS All Access, and delivered to the International Space Station on a USB drive taped to a weather balloon. Every night, viewers can expect: Comedy, humor, funny moments, witty interviews, celebrities, famous people, movie stars, bits, humorous celebrities doing bits, funny celebs, big group photos of every star from Hollywood, even the reclusive ones, plus also jokes.

Entretenimiento

Publicado el

 

16 may 2018

The Late ShowLate ShowStephen ColbertSteven ColbertColbertcelebritycelebcelebritieslate nighttalk showcomediancomedyCBSjokejokesfunnyfunny videofunny videoshumorhollywoodfamousinterviewsJamie FoxxInterviewEntertainmentNonrecurringEvergreen

Compartir:

Compartir:

Descargar:

Cargando.....

Añadir:

Mi lista de reproducción
Ver despues
Comentarios 1 432
n v
n v Hace 3 horas
he has to be high
Sampson Davinci
Sampson Davinci Hace 4 horas
7:25 hilarious "oh she's a gold digger " . That face 🤣🤣🤣🤣
Yo La
Yo La Hace un día
He is so talented!
Brandon Phillips
Brandon Phillips Hace un día
1 cool motherfucker
Official JOY
Official JOY Hace 2 días
“Left to go do a bad movie 🎥 for 8 weeks, came back n our song was #1.” “You have to barge into people’s studio session.” -Jamie
Joku Sekou
Joku Sekou Hace 2 días
Liar
john john
john john Hace 2 días
Him and Diddy were defo banging if the rumours are true
Tiano Xavier
Tiano Xavier Hace 3 días
jamie foxx a legend bruh
ahmed almusabi
ahmed almusabi Hace 4 días
the jay z impression was spot on
Really I Hope You Die
streamable.com/z9umk
Fit n Fab
Fit n Fab Hace 4 días
Why, the one great story teller! I wanted more🍒😁
Sean Dring
Sean Dring Hace 5 días
Weird. I don't remember going to that party.
J R
J R Hace 5 días
His impressions tho. Dude is so talented.
Francisco Garay
Francisco Garay Hace 5 días
His impressions are so dead on man!
Francisco Garay
Francisco Garay Hace 5 días
This is the funniest shit. But its true.
Victa Nguyen
Victa Nguyen Hace 6 días
col bear
Alessandro Donadeo
Alessandro Donadeo Hace 6 días
Tarantino had just the Best Jamie Foxx ever, in DJANGO unchained. Wonderful.
Cecilia Solana
Cecilia Solana Hace 6 días
HE'S THE BEST
Maniac Bob
Maniac Bob Hace 6 días
Omg, i live jamie's interviews, he always has the best stories.
Goten
Goten Hace 6 días
a krrrrrrrr im dying omg
Daniel Sawyers
Daniel Sawyers Hace 7 días
Hmmm that story, are you telling me that when he recorded slow jams jay-z wasn’t known??? From my memory jay was on the blueprint 2.1 and Uber hot. He said he shot one movie and came back and the song was number 2, so when did jay come up? One summer. I think he’s mixing up his stories.
Blue Eyes
Blue Eyes Hace 7 días
What is Jamie Foxx wearing???
Merry Christmas
Merry Christmas Hace 7 días
I don't really like this guy but this interview was good
preston akidiva
preston akidiva Hace 7 días
Wow, the best story teller
Franco Vproductions
Franco Vproductions Hace 7 días
Fox is so talented.......
John Hendy
John Hendy Hace 7 días
So delightful to listen to. What an awesome personality.
Jenny
Jenny Hace 7 días
This is the compact mop that we've been looking for! Would definitely recommend. www.amazon.com/gp/mpc/A2MJ8I2T90JH5N
gorillagirlgorilla
gorillagirlgorilla Hace 7 días
jamie fox is the kinda guy who has pure energy.
CRXXLA
CRXXLA Hace 7 días
This is a thing!
Lester G
Lester G Hace 8 días
wait.. so kanye comes after shattering his jaw which was 2002... and yet jay z was not well known yet?! I call BS on that. thats the same time as the blue print 2 and his NAS beef
Kirubeal Wondimu
Kirubeal Wondimu Hace 8 días
At 7:33 he was so smooth with it lmao, I thought he was gunna walk up and leave. Would have been the best interview exit ever!
Kirubeal Wondimu
Kirubeal Wondimu Hace 8 días
Damn, Jamie Fox funny af!! Lmao
wakeupgreece
wakeupgreece Hace 8 días
Cool dude
Joshua Achampong
Joshua Achampong Hace 8 días
this guy is good at stories
Cindy Bolanos
Cindy Bolanos Hace 8 días
OMG THE KANYE AND JAY Z IMPRESSION 🤣
t
t Hace 8 días
Real people keeping fake people in their place.
shawarmapapa
shawarmapapa Hace 9 días
Jamie really rocks that man weave!
Matthias Horne
Matthias Horne Hace 9 días
Jamie has the coolest stories
alexandtherest
alexandtherest Hace 10 días
Seems like he's mashing up different stories together into one party. Historically doesn't match up. How did they make record part of kanye's song and the neptunes and jay z was still coming up?
Juventus2013
Juventus2013 Hace 11 días
Jay z part lol
Brade Bronson
Brade Bronson Hace 11 días
Not buying Jamie's story. I believe everyone he says was there but Slow Jamz came out in 2004. Jay Z already put like 10 albums out by then and he was already Huge in the 90's. Probably bigger than Diddy. For Jamie to say Jay Z's unknown in the early 2000's and by himself at a party. Just don't add up to me. Jamie's still dope tho.
Yaser Masood
Yaser Masood Hace 11 días
Lol, he has told this story like a quadrillion times!
Rex Hargrove
Rex Hargrove Hace 11 días
Best stories in the business
Bles
Bles Hace 11 días
He's getting gayer the older he gets
JasOrdinaire
JasOrdinaire Hace 11 días
Jamie Foxx is too brilliant!
MrBeatboxmasta
MrBeatboxmasta Hace 12 días
The REAL way Jamie got on so many tracks is he would throw parties and ask his guests if he could record a track with them in his own studio. You won't say "NO" to someone who invites you to parties that have the who's who of entertainment attending because you don't want to be excluded from the next one. He's smart.
david rouleau
david rouleau Hace 12 días
Every time he tells this story I laugh.
Jim Woolfrey
Jim Woolfrey Hace 12 días
JF has a fragile ego. Reading through these comments, it's clear he hired a publicist to spam the comments with "He's such a great storyteller!" and "He needs his own talk show!" C'mon. He's a good actor, but good talkshow hosts don't repeat the same "I'm so cool" name-dropping pump-my-ego stories.
jacob harris
jacob harris Hace 13 días
Couple caveats to this story. Jay z has been famous since 95 and pharrell and missy went to school together with timberland.
40 oz
40 oz Hace 13 días
Puff makes homosexual partys he takes it in the ass puff is a fagg theres stories of puff and his gay partys
Harsh Deora
Harsh Deora Hace 13 días
This kanye west story is repeated like A MILLION TIMES. Still laugh each time.
youndbloodkid
youndbloodkid Hace 13 días
Thats your nigga if he says follow my lead
justin molanick
justin molanick Hace 13 días
Great story!
hotneo7
hotneo7 Hace 15 días
This is Jamie Foxx's "100 people in the room and all you need is just one" story.
Park Jeong
Park Jeong Hace 15 días
7:32 I really wanted him to just sing his way out. That wouldve been the most EPIC exit from the late show
Sarz z
Sarz z Hace 16 días
He’s gorgeous
Sam M
Sam M Hace 16 días
I’ve heard the Kanye story like a million times... never gets old
fAshSon
fAshSon Hace 18 días
So talented omg
CANDY FRASER
CANDY FRASER Hace 19 días
Im going through such a hard time but Jamie have me lol since yesterday
karim hashi
karim hashi Hace 19 días
That don’t make no sense whatsoever
Simione Aluesi
Simione Aluesi Hace 19 días
Dont forget you say oh no $$$$ U
Ewa Soloducha
Ewa Soloducha Hace 19 días
"Okurrr, yeah"
Asukaya Bailey
Asukaya Bailey Hace 20 días
Who did they pay to do their subtitles - cause they have no idea
ninjajr 47
ninjajr 47 Hace 20 días
Love the Fox
9697161
9697161 Hace 21 un día
Jamie Foxx is the definition of how you make your own opportunities
Maro Vok
Maro Vok Hace 22 días
Don’t even spend money on vip guest at party,no wonder why he doesn’t tip limo drivers,even when he gets free limos ,he’s just cheap..
Roger Godfrey
Roger Godfrey Hace 26 días
That unpredictable album my ex wife and I had good times
HerrNilssonTheMonkey
HerrNilssonTheMonkey Hace 28 días
Was that Jay Z or Kermit?
Karl Ponte
Karl Ponte Hace un mes
That guy supertalented.
Sha_Facetime Boo
Sha_Facetime Boo Hace un mes
Yo is it just me but I find Jamie to be sooooooooooo freaking funny lmao
Simon Rockmania
Simon Rockmania Hace un mes
Nice chinese shirt
George Glass
George Glass Hace un mes
Diddy did it.
Kiei Luahi
Kiei Luahi Hace un mes
He has told many stories different times and they all stay interesting lol. He tells it with so much joy, it's hilarious.
eugene garrett
eugene garrett Hace un mes
Jay got famous in 98 . kanye in 04 .. This story dont line up lol
8HQZ
8HQZ Hace un mes
He's a charming motherfucker he is Jamie Foxx.
Intravenous Psilocybin
Cocaine"s a hellauvah drug.
-chase
-chase Hace un mes
this party had to be around the time of The Dynasty 2000 “we the neptunes, my name is pharrell” + when kanye wasn’t big but was making beats for jay-z + slow jamz was officially recorded in 2001 so this party had to be ’99-01
Steven Pham
Steven Pham Hace un mes
I love the shirt, that shit's dope
Miscellaneous Mind
Miscellaneous Mind Hace un mes
Kinda sounds like he's out of breath.
Edgar Andres Zorrilla
why was the atheist comment even relevant? did i miss anything?
Rashawn Davis
Rashawn Davis Hace un mes
#diddy lmaoooooo
Rashawn Davis
Rashawn Davis Hace un mes
Dejango part 2 me
Rashawn Davis
Rashawn Davis Hace un mes
i love Jamie Foxx
Tide Lubi
Tide Lubi Hace un mes
He's really hot...
Claudia Okyere-Fosu
Brilliant 😂👏💯
DJones21
DJones21 Hace un mes
“I have 4 guests” 😂😂😂 vibe changed REAL QUICK. Jamie sped up alllll the stories he’s told a million times lol this is funny
Dien M
Dien M Hace un mes
Ive heard that story with Kanye so many times🤣🤣🤣🤣🤣i just cant get enough of it!!!!! I didn t know however the start..."we re at 208$ and we re killing it right now"...ohhh shiiiittt🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
DR EW
DR EW Hace un mes
When I hear people talk about Diddy all I think of is Dylon
quantillimo concordion
Is it just me or are his legs mad skinny lmao
kinday7
kinday7 Hace un mes
Love Jamie Foxx's stories, they always make you laugh and smile! Great storyteller 😁
Mohamed Hassan
Mohamed Hassan Hace un mes
Oh she a gold digger.
Christian Bowser
Christian Bowser Hace 2 meses
Legend
Coree's World
Coree's World Hace 2 meses
Why am I smiling this hard?
B Jordan
B Jordan Hace 2 meses
I’m trying to figure out what year this party happened... 2003 is my guess. But Jay and Neptune’s were definitely big names by then. 🤷🏽‍♂️
beauty in simplicity
How can he say no one knew jay z - this was early 2000s
Oshawn James
Oshawn James Hace 2 meses
He’s better then Kimmel troll asss,Fallon buffoonery,O’Brien sarcastic ness..Colbert is the best host there nobody that comes close even Jay Leno was great at asking questions n not cutting off the guests..well sometimes
Oshawn James
Oshawn James Hace 2 meses
He skipped some trs in those parties though.Jay was known by ‘98 he was biggest Rapper back then when everybody was selling great so people knew him then he fast forwarded to ‘03 with Kanye ..The terrible movie he did which I liked was Breaking all the rules with Gabrielle Union and Morris Chestnut...Shit was funnier than booty call honestly and. Nobody that Twista-Slow Jam would be dat big but Kanye was great with beats and raps.Ye just a fucking crazy retard now
Matthew Meeks
Matthew Meeks Hace 2 meses
Probably my favorite interview of all time
Chris Clayton
Chris Clayton Hace 2 meses
I lose my shit every time at the Jay impression lmao
A continuación