Oscuro

Normani - Motivation (Official Video)

NormaniVEVO
Suscribirse
Vistas 85 126 659
96% 1 811 927 59 255

"Motivation" Available Now: smarturl.it/xMotivation
Follow Normani:
twitter.com/Normani
facebook.com/normanikordei
instagram.com/normani/
#Normani #Motivation #Pop

Música

Publicado el

 

16 ago 2019

Compartir:

Compartir:

Descargar:

Cargando.....

Añadir:

Mi lista de reproducción
Ver despues
Comentarios 107 640
Felipe David
Felipe David Hace 8 horas
❤️❤️❤️❤️
Faith Collins
Faith Collins Hace 8 horas
The choreography killed me... NORMANI killed me...
Aisha Montaz
Aisha Montaz Hace 9 horas
She looks like that girl from fifth harmony
Melissa Vega
Melissa Vega Hace 11 horas
this was amazing!
Kerri Thomas
Kerri Thomas Hace 11 horas
This song never get boring I can listen to this over n over again
Jack Daniels Eponymous
👍👍👍
TAEMIN JIMIN & CHEN
TAEMIN JIMIN & CHEN Hace 15 horas
*90M*
Odette Vieira
Odette Vieira Hace 15 horas
Amazing!
Elegant Artist
Elegant Artist Hace 16 horas
I'm happy to see a dark skinned girl ❤❤❤🥰🥰🥰😍😍
Luís TeixeiraTV
Luís TeixeiraTV Hace 17 horas
normani album teaser now, waiting for something in this 5 months since this masterpiece lead single was release
hondy no
hondy no Hace 17 horas
The fact ppl continue to hate on mani now more than ever and the same ppl who brought her up are trying to drag her down is just gross
Awsome Lee
Awsome Lee Hace 18 horas
Coooooool go normaniii
ana ferreyra
ana ferreyra Hace 18 horas
AMOOOO
mae beline
mae beline Hace 19 horas
I'm loovving the intro❤❤
Renata Paula
Renata Paula Hace 19 horas
AHHHHHH melhor música foda-se
Dejanae Luper
Dejanae Luper Hace 20 horas
She’s so pretty💙
Geovana Avelles
Geovana Avelles Hace 20 horas
OMG! THIS SONG IS SO AMAZING!!!!!!
petepauldave urbanjazz
petepauldave urbanjazz Hace 21 un hora
esvid.net/video/v%C3%ADdeo-z_h9PqxKYgE.html
carat. oneit
carat. oneit Hace 22 horas
hate to admit this but *if someone uses this for a tiktok dance, i bet this song will be a MAJOR HIT* cos the moves here are slick as fuck
Phindi Masango
Phindi Masango Hace 22 horas
What are u wearing
Momoko Ishida
Momoko Ishida Hace 22 horas
How is she not bigger?! It annoys me when truly talented ppl aren't as recognised as they should be.
Alberto
Alberto Hace 23 horas
Is atlanta?
Veela Ammons
Veela Ammons Hace un día
I'm old enough to be this child's Mother, but when I grow up I wanna be her. ❤️
JENNIFER COOK
JENNIFER COOK Hace un día
miss cook
JENNIFER COOK
JENNIFER COOK Hace un día
boo
Edward Lee
Edward Lee Hace un día
Something about Normani and her movements. It just flows from every part of her body.
vicmonster LM
vicmonster LM Hace un día
Hermosa que cuerazoo tenes!!
To Be Continued
To Be Continued Hace un día
*aj first Time apne 1M subscribers channel Holder wala Best video banaya hai You Became a Certified creater*
Rezki enggia putra
Rezki enggia putra Hace un día
This should have got more than 100 views. What's goin' on here?
Didi el
Didi el Hace un día
💋💋💋💋💋💋💋😘😘😍😍😍
little lady.E
little lady.E Hace un día
All I see is Delicious Bodies
Flora
Flora Hace un día
Her body is incredible... shook... definitely asking my sexuality rn amazing dance and song 😍
AA Jude
AA Jude Hace un día
Guys, follow my motivational videos on tiktok (@aajude)
orangeleaf
orangeleaf Hace un día
This could be a new Step Up movie. She hellaa good at dancing
ronalyn longos
ronalyn longos Hace un día
She's on 🔥❤️❤️❤️NORMANI ❤️❤️❤️I could watch this all the time ❤️❤️
Reed Lambier
Reed Lambier Hace un día
God. I'm out of shape.
TheOnlySweven
TheOnlySweven Hace un día
Collab with Cardi b I wanna see that shit ‼️‼️‼️
T. M
T. M Hace un día
Shes not even in Fifth Harmony anymore and WHITE ppl are STILL hating on her!!!! 😂 SN: if you don't know what I'm talking about, white fans were very racist towards her being in the group.
sara
sara Hace un día
That's why Camilla never really go along with the group. She's a racist ass bitch too
Zachelly Ayala
Zachelly Ayala Hace un día
Ella es más hermosa que Beyoncé
María José Rivera
María José Rivera Hace un día
She’s THAT bitch... and I’m here 4 it boo 💎
Aaron Reyes
Aaron Reyes Hace un día
Who is the guy walking at 1:05???
andrea
andrea Hace un día
she is like the new Beyoncé and i agree
Luh Miranda
Luh Miranda Hace un día
Looper 4 ever
Legal Legal
Legal Legal Hace un día
Legal o início , já estive aqui, apesar de ja ter escutado antes
Selah 151
Selah 151 Hace un día
Queen pfft she's a Godess. Yeah I said it
DD 0010
DD 0010 Hace un día
menubuscar Motivation Normani  Opções Original Tradução I'ma break you off, let me be your motivation To stay and give it tonight And‚ baby‚ turn around‚ let me give you innovation Hey, 'cause I do it so right You got that good, good, baby‚ don't you? Got that good, good, baby, don't you? But you leavin' solo Ain't regular‚ that ain't regular I ain't gon' keep, keep fightin' for it Ain't gon' keep, keep fightin' for it 'Cause you know this thing here Ain't regular, that ain't regular Fallin' into the bed Why would we ever do somethin' instead of Fallin' into the bed right now? Yeah I'ma break you off, let me be your motivation To stay and give it tonight And, baby, turn around, let me give you innovation Hey, 'cause I do it so right Think about it, ooh, I think about it Think about it, ooh, take a look at me now Hey, a little motivation, alright You got a bad one, baby, don't you? Got a bad one, baby, don't you? And we both know there's no One better, boy, no one better, boy Too late, won't make it, I'ma tell 'em (yeah) Get you naked, but I won't tell 'em 'Cause you know that there's no One better, boy, no one better, boy Fallin' into the bed Why would we ever do somethin' instead of Fallin' into the bed right now? Eh, right now, now I'ma break you off, let me be your motivation To stay and give it tonight (and give it tonight) And, baby, turn around, let me give you innovation Hey, 'cause I do it so right Think about it, ooh, I think about it Think about it, ooh, take a look at me now Hey, a little motivation, alright Hey, oh A little motivation Oh I'ma break you off, let me be your motivation To stay and give it tonight And, baby, turn around, let me give you innovation Hey, 'cause I do it so right Think about it, ooh, I think about it Think about it, ooh, take a look at me now Hey, a little motivation, alright Oh Oh
lark làrkannon
lark làrkannon Hace un día
Normani can stripper dance real good
Princess Juliana Tz
Princess Juliana Tz Hace un día
real tarent love love
Bizid Hajer
Bizid Hajer Hace un día
Where was this hiding ?
Bizid Hajer
Bizid Hajer Hace un día
I NEED A SECOND LIKE BUTTON !
Not Today13
Not Today13 Hace un día
Lucky basketball :(
Not Today13
Not Today13 Hace un día
I LOVE THE WAY SHE MOVES AND SHE'S SO GOOD AT DANCING!!🤯🤯🤯🤯🤯
hehehehehehehehe
hehehehehehehehe Hace 2 días
ok but that basketball part was hilarious idk why
Alberto
Alberto Hace 2 días
🙋🔥🔥🔥🔥
Alberto
Alberto Hace 2 días
❤❤❤❤❤❤
João Teixeira
João Teixeira Hace 2 días
I'ma break you off, let me be your motivation To stay and give it tonight And‚ baby‚ turn around‚ let me give you innovation Hey, 'cause I do it so right You got that good, good, baby‚ don't you? Got that good, good, baby, don't you? But you leavin' solo Ain't regular‚ that ain't regular I ain't gon' keep, keep fightin' for it Ain't gon' keep, keep fightin' for it 'Cause you know this thing here Ain't regular, that ain't regular Fallin' into the bed Why would we ever do somethin' instead of Fallin' into the bed right now? Yeah I'ma break you off, let me be your motivation To stay and give it tonight And, baby, turn around, let me give you innovation Hey, 'cause I do it so right Think about it, ooh, I think about it Think about it, ooh, take a look at me now Hey, a little motivation, alright You got a bad one, baby, don't you? Got a bad one, baby, don't you? And we both know there's no One better, boy, no one better, boy Too late, won't make it, I'ma tell 'em (yeah) Get you naked, but I won't tell 'em 'Cause you know that there's no One better, boy, no one better, boy Fallin' into the bed Why would we ever do somethin' instead of Fallin' into the bed right now? Eh, right now, now I'ma break you off, let me be your motivation To stay and give it tonight (and give it tonight) And, baby, turn around, let me give you innovation Hey, 'cause I do it so right Think about it, ooh, I think about it Think about it, ooh, take a look at me now Hey, a little motivation, alright Hey, oh A little motivation Oh I'ma break you off, let me be your motivation To stay and give it tonight And, baby, turn around, let me give you innovation Hey, 'cause I do it so right Think about it, ooh, I think about it Think about it, ooh, take a look at me now Hey, a little motivation, alright Oh Oh
LadyMaladive
LadyMaladive Hace 2 días
the dancing in this video is incredible!!
Lucy Haverty
Lucy Haverty Hace 2 días
YASSS NORMANI # QUEEN
Hatsune ღ
Hatsune ღ Hace 2 días
She's so hot.
SLAP BEAST BEATS
SLAP BEAST BEATS Hace 2 días
I dont know why people say Camilas music was better...like bruh..she needs normani.
A continuación